Bayan Merkel’in iç dünyası

1 Mrz

IMG_7519

Almanya Başbakanı Angela Merkel çok yoğun bir tempo ile çalışıyor. Bayan Merkel bu hafta pazartes ve salı günü hemen hemen bütün kabinesi ile İsrail’e uçtu, perşembe günü Londra temaslarında bulunarak, İngiliz Parlamentosun’da konuşma yaptı ve cumartesi günü AB Komisyonu Başkanı Jose Manuel Barroso ile bir araya geldi.

Bu kadının temposuna hayarın. Daha ocak ayında kış tatilinde sakatlanan Merkel, artık yardımsız yürümeye başladı. Neden bunları anlatıyorum? Çok basit, çünkü zaman zaman iş yoğunluğu nedeniyle pes etme durumuna geliyorum. Ancak Merkel’i düşündüğümde bana öyle bir enerji arttırımı yaşıyorumki, ifade etmesi çok zor 🙂

Öff, pöff demeye başladığımda bundan sonra onu düşünmeye devam edecem. Yoksa bu yoğunlukla asla baş edemem…

Enerjimin kalmadığı zaman, acaba Merkel ne düşünüyordur diye kendime sormaya karar verdim.

Eminim akşamları eşinin başını şişiriyordur… „Off bu ülkenin işi bitmez“ diye…

„Ben de diğer siyasiler gibi gezip tozmak istiyorum. Neden her toplantıya ben gidiyorum. Uff bıktım be“

Eminin bu tarzda söyleniyordur.. „Hep ben hep ben. AB’yi kurtaran ben oldum, milletin tembelliği yüzünden“ diyordur

„Neden Hollande sevgilisiyle scootlerla gezerken AB’nin işi hep bana kaldı. İtalya’da hükümet yeni kuruluor zaten. İngiltere’ye de güvenim yok. Ay her iş bana kaldı. Bıktım“….

İste bu :))

Kommentar verfassen

