?!

3 Jul

Uzun zamandır yazı yazmadım, biliyorum. Ama hem vaktim yoktu, hem de yazmak istemedim. İçimden gelmediğini itiraf edebilirim.

Ama son günlerde baya sıkıldım ve hoşuma gitmeyen şeylere şahit oldum. Aslında sürekli var olan hadiselerdi ama ben pek fazla önemsemiyordum. Kendime “Abartmaya gerek yok, rahat ol“ diyip geçiyordum.

Şimdi söz konusu etmeyi karar verdim.

Üstüne alınan alınsın, umurumda değil. Her şeyin bir sınırı olmasının kanaatindeyim.

İnsanlar neden böyle kıskanç ve iğrenç oluyorlar? Bunu gerçekten merak ediyorum. En güzel anları bozuyorlar, ayıp dır söylemesi ama resmen içine ediyorlar. Evet, doğru okudunuz. Aynen öyle. Hiç bir şey yokken bozuyorlar. Tam anlamış değilim, bundan sonra da beni ilgilendirmeyecek.

Milletin nazından, afrasın dan, tafrasından, prenses-hallere girmesinden bıktım ve usandım. Naz yapmayan bir insan olarak, yeter diyorum.

Bir de şu hoş eleştiriler var ya. Ok, beni beğenmiyorsun yani? O zaman çekip gidersin, başka insanlar bulursun. Bu kadar basit? Evet, bu kadar basit. Diyorum ve sözlerime başka bir şey eklemiyorum.

Langsam habe ich naemlich die Nase voll verstaendnissvoll zu sein, gleich welcher Bockmist mir  jedes mal auftischt wird. Mal ist es dies, dann jenes, beim naechsten mal etwas anderes. Ja ja, schon gut. Du bist immer gestresst, genervt, überfordert, hast keine Zeit und hast sonst immer eine Ausrede, pardon Erklaerung bereit.

Ist es so? Dann trennen sich unsere Wege. Viel Spass auf dem lagen Weg des Lebens- ohne mich.

Eure Lina.

Eine Antwort to “?!”

  1. Sinan A. Juli 4, 2012 um 08:46 #

    Peki mutlulugu kim belirliyor? Allah mi, insan mi?

    Yaradan kullarini Onu hatirlasinlar, Onu ansinlar ve Ona tesekküretsinler diye yaratmis. Eger bunlari yaparsan mutlulugun resmini sen cizersin. O resimde bir agac vardir. Agacin meyveleri vardir. Aksi takdirde resmin icin ot cali ve diken vardir .Gördükce sana batar seni rahatsiz eder. Iste o zaman mutlulugunu nasil sen belirliyorsan mutsuzlugunu da sen belirlersin.
    Bir kimsenin Baskalarinin sevgisine karsi duyarli olmasini saglayacak sey, duygusal birikimdir. Duygusal birikim olursa, kisi kendi duygulari kadar karsi tarafin duygularini da anlar. Dolayisiyla insanlari okumak isteyen bir kisi öncelikle kendi duygularini fark etmelidir..!! 😉

Kommentar verfassen

